Del 1.

Larssons vinter stil kommer bli lite extra snygg i år. Allt tack vare sitt nya samarbete som ansiktet utåt för varumärket Superdry. Stjärnan har valt ut olika plagg som ska bli lanseras nu i höst. Kampanjen handlar om Zara och hennes stil. Som många fans avundas och anser vara riktigt snygg

Den här säsongen är varumärket inriktad på att uppdatera äldre modeller med en mer modern framförhållning än vanligt vilket ska bli kul att se. Man har ju redan börjat kolla in de nya plaggen en smula, men mer produkter kommer ju tids nog.

Zara har ett flertal vänner som tidigare gjort samarbete med Superdry och det är även enligt olika källor hennes pappas favoritmärke. Vilket gör det hela väldigt roligt för Larsson kan jag tänka mig.

Artisten om miljötänket

Det är också riktigt bra för henne att veta som influens till unga huruvida när jag går in i ett partnerskap, att företaget besitter ett miljötänk. När ett företag skapar en ny produkt kommer det med garantier på olika sätt att göra ett avtryck på miljön. Därav får man välja vilket företag som gör minst avtryck. Hon själv upplever att folk vill köpa saker nu som har en så liten miljöpåverkan som möjligt. Vilket jag anser vara fullständigt sant.

Informationen kommer från Vouge

Lovisa Svensson

Mitt namn är Lovisa Svensson (19 år) och jag är tjejen som alltid haft en passion för skrift. Att vara kreativ, men också social i mitt arbete skulle jag nog vilja påstå alltid varit en dröm för mig. Därav växte mitt intresse för sociala medier under tonåren. Idag förutom att skriva texter för Flighton AB på internet så arbetar jag med min egna Youtube kanal Defera. Där mitt intresse för filmskapande enbart för varje dag växer sig starkare.